Hålla tummarna

Jag är trött på folk som säger att ''du ska vara blond''. Hur kul tror ni att det är att höra? Ni skulle lika gärna kunnat sagt ''du är ful i brunt  hår''. Och dessutom, tror ni inte jag vet att jag ska vara blond? Jag kan väl inte hjälpa att jag får mina små cpryck och färgar håret. Tror ni inte att jag vill ha tillbaka mitt blonda hår så jävla mycket? Men det är ju fan inte så enkelt. Måste lära mig att jag ska vara blond, hur långtråkigt det än är att ha samma hårfärg hela tiden, så är det blond jag ska vara. Inte ha brunt underhår, inga röda slingor (HAHA), inte svarthårig, inge morotsfärgat hår (efter avfärgningen av det svarta) och inte heller brunt. Blont ska det vara. Och om fem dagar, så blir det blonda slingor iaf. Bara att hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt som cleopatra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback