Feeling sick

Idag väckte pappa mig och ville övningsköra, haha.
Så jag hoppade in i duschen och sen åkte vi.
Gick som det gick och det gick väl bra!
Jag börjar få in snitsen på det där med parkering allså.

Jag är ingen Saw-fantast, verkligen inte.
Men ändå fick jag för mig att ladda ner fyran och femman.
Så jag såg på fyran och det resulterade i illmående.
Filmerna har rätt bra handling men är grymt äckliga.
Men tvingade mig själv att se på alla äckliga scener ändå.
Ska man se en sån film så ska man ju kolla, inte kolla bort.

Hur som heeeelst.
Det blir en lugn helg som kommer nu och sen blir det tre partyhelger i rad.
Troligtvis, iaf. Men det är ju roligt :)
Inte lika roligt tycker min mor och far att det är .. Men men.
Vuxna förstår inte mycket.

Imorgon ser dagen ut såhär:
Lunch m.m med Felicia på stan
Övningsköra i trafikskolan halv fyra
Till trafikskolan och göra teori efter lektionen
Hem och äta och så
Till Johanna

Smockad dag! Men det är roligt.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback