Alla hjärtans dag

Hallu.. Jag och F hade bestämt oss för att hoppa Black and white550 och hitta på något annat istället. Men fantasin flödade inte direkt så vad gör man? F hämtade mig halv tio, så köpte vi groggvirke och åkte hem till henne. Trevlig stund med Fronda och gissa kortet, haha, senare kom hennes mamma ner och fick svara på några ''Sanning''-kort, ur Våghals. Ytterligare senare kom Jens och Tomas. Så fick vi veta några fler sanningar, hehehe. Sen åkte vi ner till 550, vilket faktiskt va kul, och träffade massa kändisar. (folk man känner).

Efter gick jag och F till Kebabhouse och beställde en pommes frites men fick två. Generöst där. Satte oss vid ett bord och rätt som det var anslöt sig halva vår gamla italienskagrupp från Colin, som också hade varit på 550. Vi räknade ut att det var ca 10 st från it. gruppen där. Fast det var säkert fler. Värsta reunionen. ;) Efter att ha smakat på Saras äckliga (den va verkligen jätteäcklig) subwaymacka så fick jag skjuts hem av Tomas och Jens. Tackar vi för.

Just det, innan det kallade en turk Felicia för hora på hans språk. Man har ju lärt sig vad ord betyder efter dessa år boende i Södertälje och gåendes på Colin. Så det fick han ångra, haha... Han blev näst intll förtvivlad för att Felicia vart så arg. ''Förlåt, jag var full.. Jag är jättesnäll egentlgen''. Haha.. ''Varför blev din kompis så arg, jag sa ju förlåt?'' ''För att du kallade henne hora?''. Yeeeeah.. smart kille. Nödvändigt. Hur skulle det låta om jag sprang runt och kallade folk hora så fort någon råkar gå in i mig för att jag ställer mig i vägen med flit. Suck.

Idag är det Alla hjärtans dag, och jag förstår inte varför så många singlar ''hatar'' den här dagen. En dag med lite extra kärlek och kärlekshandlingar bara, vem har sagt att det måste vara till just en partner? Jag ska krama Sara extra hårt ikväll när vi ska gå på bio, för hon är den bästa kusinkompis som finns.

På bio ska vi förresten på Sergel i Sthlm, och innan blir det romantisk middag för två ;) Bröllopsduellen ska vi se.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka och fika hos moster. Träffa Vilmer :) mfl!











Kommentarer
Postat av: Sara

Ånej, det är du som är den bästa, bäst av dem bästa<3! å vi ska ha såååå myspysigt ikväll ^^

2009-02-14 @ 17:04:47
Postat av: Camilla

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback