Tisdag!

Idag har jag varit i Sthlm och tanken var ju då att jag skulle mellandagsreashoppa. Och jodå jag kom hem med en del saker men nejdå ingenting på rea. Haha. Ungefär som vanligt. Blev en kofta, ett armband, ett halsband, en klänning och ett par nya mjukisbyxer eftersom det inte är alltför bra att gå omkring med mjukisbyxor med hål i på jobbet. Vill inte att föräldrar, personal eller barn ska se in i mina byxor! Jag hittade ett par supersnygga skor på Monki, men tack och lov var de i fel storlek. Ja, jag säger tack och lov för om de hade varit i rätt storlek hade jag inte kunnat hindra mig själv, men jag varken behöver eller har råd med nya skor just nu. Så.. PJU!

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja himla tur m skorna där! Du behöver verkligen inte det! Puss

2009-12-30 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback