Julklappspapper och julklappar

Usch, hatar när jag får stunder då jag bara känner mig arg, irriterad och ledsen. Helt kasst. Nu är det iaf bättre! Jag och Felicia åkte ner på stan idag, jag behövde köpa lite saker och kolla runt lite bara. Köpte julklappspapper, snöre och sådana lappar man skriver vem julklappen är till på, och så en julklapp. Är inte hundra på den, julklappen jag egentligen vill köpa till den personen finns i Sthlm. Jag tänkte köpa den när vi var där förra helgen men var för osäker på om den passade personen i fråga. Men nu kan jag inte få den ur huvudet! Fast jag berättade om den för perosnen idag, så nu spelar det väl ändå ingen roll.. Jaja. När vi gick där på gågatan började det plötsligt snöa. Då blev jag lite glad. När jag var påväg hem från bussen hade det övergått till dugg....

Jag är klar med alla julklappar förutom en halv nu, tror jag. Jätteskönt!
Ingen julrush för min del inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback