Jävla otiming

Hahaha, sköna mardrömmar jag drömmer. Nattens mardröm var att mamma sa att vi skulle äta soppa på nyårsafton. Det kallar jag riktigt LÄSKIG mardröm! Jag blev arg. ^^,

Jag börjar bli mer och mer orolig för att snön kommer regna bort alternativt smälta bort dagen innan julafton. Finns prognoser som tyder på det. Inte OK. Det är så sjukt jävla typiskt att jag blir så jävla arg. Det ser nämnligen ut ungefär såhär: kallt kallt kallt varmt dagen innan julafton och då kommer lite regn, kallt kallt kallt. Kallt fucking hela tiden förutom just dagen innan julafton. Måste vara någon djävul som vill jävlas med oss eller något. För den otimingen finns ju inte..

Men prognoser förändras ju, så vi får väl hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback