''SLUTA TAFSA PÅ TJEJRUMPOR!''

Det som skulle bli ytterligare en alkoholfri helg på rad blev istället en spontan utgångs-kväll. Vid sextiden åkte jag och hämtade Johanna i Hölö, i snöyran, åkte till Vagnhärad och fixade lite, hämtade Felicia och åkte hit. Här fixade vi iordning oss och påbörjade förfesten. Senare kom Linnea och det blev en riktigt trevlig förfest i mitt rum. Vid tjugo i tolv tog vi taxi till centrum och till 550. Skön kväll med massa dans och sånt. En rolig incident var när Felicia upptäcker Erik (vår vän) och ropar ''Kolla där är Erik!'', ''Ja det är det ju!'' sa jag och då trodde Linnea och Johanna att det var Idol-Erik, haha ^^, Så värst lika tycker jag inte de är, haha. Utgången slutade lite tråkigt med att en kille gick runt och tog tjejer på rumpan. Vissa killar är ju bara så dumma i huvudet. Han tog på min, och jag ignorerade det först, men när jag sedan fick reda på att han tafsat Linnea och minst två andra till på rumpan också, så blev jag ritkigt förbannad och det fick han smaka på :-) Vilken jävla looser går och tafsar på alla tjejers rumpor, han kan itne få mycket han. ''SLUTA TAFSA PÅ  TJEJRUMPOR!!!!''. ''Du såg riktigt förbannad ut'' sa någon till mig sedan. Ja, det kan varit för att jag VAR det. Jaja, Felicias mamma hämtade oss, vi gjorde ett stopp på Mc donalds när ett okänt nummer ringer mig och säger ''Jag seeeeer diiig, kolla till höger!'' haha. Det var Erik. Tror han förföljde efter mig den kvällen .. :O Haha ;-) Lyckad kväll!! (förutom cpidioten, han var allt annat än lyckad)














Kommentarer
Postat av: robinson putte

skönt att du har ett inlägg om jackan ;)

Postat av: Camilla

haha ja! hälsa honom att ta sig i kragen!!

2009-12-14 @ 00:05:00
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback