1 december

Idag är det första december. Tiden går läskigt fort, det var ju verkligen precis sommar. Kollade in första avsnittet av årets julkalender idag på svt.se. Inge vidare, tycker synd om dagens barn som inte får uppleva bra julkalendrar som Greveholm, Kaspar i Nudådalen, Ronny och Julia, Jul i Kapernaum, m.f. (Här finns alla SVTs julkalendrar från 1960 till 2008) När jag gick för att duscha låg det en chokladkalender till mig i trappan från min kära mamma. Så nu har jag öppnat första luckan.

Ligger under min filt just nu och funderar på ifall jag ska ta mig till affären här i Rosenlund och hämta mina saker jag beställt från H&m idag eller imorgon. Lutar mot att jag gör det nu. Är ju lite kul och se om det är bra och passar. Dessutom minns jag inte vilka två av de fyra sakerna som skulle komma först så det blir lite av en överraskning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha fan jag har tagit en nästan exakt likadan bild dagen i ära ;D

Postat av: Camilla

Jaa, såg det ^^, Great minds think alike;-)

2009-12-01 @ 22:07:46
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback