13.00

God morgon! Känns det som iaf, jag vaknade för 20 minuter sen. Men klockan är ju snart ett. Jag har en känsla av att det är snö ute idag men jag har inte kollat än. Kan det vara så? Hoppas iallafall. Enligt tidningarna ska det ju vara det, men de är väl i och för sig inte alltid att lita på.. Jag ska nog fixa ihop lite tacos-rester och sätta på Robinson, vilket inte blev av igår. Typiskt nog slog jag upp aftonbladet och där var två sidor om Robinson, slog igen kvickt som sjutton men såg en tjej iallafall.. Hoppas det inte var hon som åkte, så tråkigt och veta i förväg. Typiskt mig, vad skulle jag i tidningen att göra?!

IDAG kära ni, så ska jag äntligen pynta mitt rum, tror jag. Jag har inte så mycket annat för mig. Min julpyntslåda står här och är ivägen så det är lika bra. Måste plocka undan efter i lördags också, glas, spitflaskor och sånt, orkade inte det igår hehe ^^, ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback