Poker!

Tudilu. Igår hade vi Pokerkväll hos Thim :-) Jag och Sofie anlände runt elvatiden och sen spelade vi till tre, ungefär? Det var roligt faktiskt och spännande. Fyra-fem gånger låg jag nere på fem marker men tog mig upp igen, och trot eller ej men slutade med att jag vann :D I potten låg 350 kronor bestånde av två hundralappar, femtiotre enkronor, hundra kronor i presentkort på systemet och 11 femtioöringar. Perfekt.

Sen blev det lite gamla hits, sång och så innan jag började färden hemåt med Sofie och Johanna. Var hemma en och en halv timme senare, klockan fem, efter att ha skjutsat hem dem. Sov till halv fyra idag, hehe. Som sagt! Har hunnit fixa med lite bilder och ätit hemgjorda köttbullar hittills, nu undra jag vad som händer ikväll?


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback