Flamingo

Onsdags! Dagen började med att jag kände för att sätta mig vid maren och äta lunch, så jag smsade Sara som jobbade på Intersport o kollade om hon var på. Tråkigt nog jobbade hon inte på stan utan vid Moraberg, så det fick bli Mcdonlads uteservering istället, haha.. Åkte dit och fick vänta på lilla Sara i åtta år, sen käkade vi lunch och snackade med Johanna om kvällen. Utgång Flamingo bestämde vi, förfest hos SaraJ.

Senare hämtade jag Sara på jobbet och fick vänta ytterligare, jag blev så trött på att vänta.. Men det var reans fel. Konstiga kunder som inte förstår att man ska  gå hem när affären stänger och så. Åkte hem till S och gjorde iordning henne, sen till mig och gjorde iordning mig. Sen fick vi skjuts till Sara.J som bodde vid sjukhuset, där var även Johanna, Anna, Sara.P och Emma. Och så Sebastian och Robin. Många Sara inblandade.. Och sedan kom ju Felicia också! Vi hade en sjukt kul förfest enligt mig och även promenaden ner på stan.. ;D Flamingo var dock ingen höjdare, och sen vet jag inte riktigt vad som hände..

Haha i torsdags hade jag min värsta bakisdag någonsin, tror jag.. Låg i sängen till sex, åt först vid nio och när klockan var tio på kvällen kändes det fortf som att jag skulle va bakis resten av livet..























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback