Höst.. depp?

Alltså det är höst snart. Det är första september på tisdag. Vart fan tog sommaren vägen? Fast nu känns det ändå rätt okej för jag intalar mig själv att hösten är mysig. Friska vindar, mysiga halsdukar, vantar och sånt. Men vad man inte tänker på är ju att det regnar 90 % av tiden. Så hur mysigt det än är med vantar och sånt så blir man blöt och det finns inte det minsta mysigt med blöta vantar eller kläder. Man kan ju hålla sig inne.. Dricka varm choklad och sånt. Supermysigt att göra det säger några men jag tycker regn och grå himmel är så deprimerande att man helt glömmer bort hur mysigt det är att dricka varm choklad med tända ljus.

Blä...

Känner ingen ork till höst.. Ingen ork till någonting när jag tänker efter. Jag vill att allt ska vara bra, vill ha ett jobb som jag älskar, och en massa andra saker, som jag inte känner för att skriva här och nu. Vill ha en lön också, samtidigt som det känns som att pengar ger väl ingen lycka direkt sådär.

Ah jag vet inte???? Hösten har redan börjat deprimera mig...
Vilket kluvet inlägg. Om ni förstår vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback