10 Augusti

Godkväll. Ganska händelselös dag. Den enda nytta jag gjort är att laga mat och det var ju inte direkt det jobbigaste. Köttbullar och makaroner blev det. Så såg jag lite 24, lite CSI och nu ser jag på Ett herrans liv. Imorgon ska jag leka med Felicia.. Hon är LEDIG. Hallelulja praise the lord.

I lördags kväll kom Sara och Felicia till mig. Vi satte oss på min altan och pimplade lite allt möjligt, lyssnade på Spotify och pratade om glada och tråkiga saker. Sen kom Alex och chockade oss alla med att hon inte skulle dricka, varpå hon delade ut Alkohollinjentelefonnummer till oss berusade människor. Sen gick tiden så vi tog bussen ner på stan, Sara och Alex gled bort mot 550 medan jag och Felicia hamnade på Flamingo en liten stund. Över till 550 där vi faktiskt mot alla odds hade en jättebra och rolig kväll. Fortsatte efteråt i Lina med Christoffer och Issa. Vattenpipa, korvmackor och massage. Det ni.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback