You're not that fonky, at all

Tjaaa. Vaknade nio idag!! Då satte jag på mig bikinin, gjorde frukost och satte mig med mamma ute i solen. Stekhett. Började läsa boken jag fick i födelsedagspresent, 14 år till salu. Har bara kommit en kort bit men redan är den hur hemsk som helst. Fattar inte varför jag ska läsa böcker som jag mår dåligt av. Men något med sådana verklighetsbaserade, hemska böcker och filmer är det ju som lockar, uppenbarligen.

Ska städa mitt rum och nåla klänningen som mamma ska sy upp, idag. Och senare frammåt kvällen börja med maten, såklart. Vid sex kommer det flickor hit. Har inte bestämt om vi ska sitta ute eller inne än, men efter morgonens solande och nästintill brännande så känner jag mig inte allt för sugen på att sitta i solen.. Dessutom jobbigt att flytta in sen när det blir för kallt. Grilla funderade jag också på men har släppt den tanken, jag har aldrig grillat i hela mitt liv, så. hehe. Skulle ju inte vara så kul med ett misslyckande just denna kväll.

Måla naglarna måste jag också!!! Men jag har verkligen ingen aning om vilken färg, jag ska ha en röd-orange-korallfärgad klänning. Vad väljer man till det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback