Körkort, jobb och morberg

Hej. Det har varit en lång dag. Imorse tog jag KÖRKORT!!! :D .. Jag som trodde att jag skulle vara så fruktansvärt nervös och skakis var helt lugn. Fråga mig inte varför men det är jag verkligen glad för. Inga spagettiben så långt ögat nådde. Och det gick superbra också. Och det är riktigt overkligt. Att man har kämpat för en sak så länge och så plötsligt är det över. Och man har fått det man kämpade för. Så jävla skönt att skiten är över!!!

Och på söndag fyller jag 20. Bra vecka eller vad?

Efter uppkörningen köpte jag med mig tårta (mammas idé, inte min ;p) och åkte till jobbet. Jag tycker inte om tårta men eftersom det var för min skull så kände jag ändå att jag var tvungen att smaka på den, på min rast. Den var äcklig. Haha. Men det kändes bra ändå!! Mamma hade berättat för varenda kotte på jobbet att jag skulle köra upp. Så alla frågade hur det gick. Tack och lov att det gick bra, hur tänkte mamma där egentligen? Inte så kul att alla vet och frågar, ifall man inte hade klarat det.

Efter jobbandet så hämtade jag (höhö) Felicia och vi åkte till Moraberg. Hittade det jag letade efter, nämnligen ett par högtalare till mobilen. Billigt var det också. Jättebra. Sen åkte vi och sa hej till Sara. Utmanade ödet genom att inte betala när vi stod på parkeringen. Vi var väl borta max 5 minuter. Men jag skulle faktiskt inte blivit det minsta förvånad om det hade suttit böter på bilen när vi kom tillbaka. Just my luck. Men som tur var så gjorde det ju inte det. Tur det!

När jag kom hem från Moraberg fick mamma och pappa höra lite detaljer om uppkörningen och så fick jag blommar och en film! Austalia, som jag ville se på bio förut. Perfekt. Fick även en till asbra tagit-körkort-present. Nämnligen ett Spotifykonto! Så bra, så bra. Uppskattat. Tack för det, E ;)

Har lagat mat här för ett tag sedan. Mycket avancerad rätt bestående av köttbullar och mackaroner. Inte helt förvånandet råkade mackaronerna bli en aning för överkokta och köttbullarna en aning för brända. Det där med att laga två saker samtidigt verkar inte vara min sak. Får kanske hålla mig till nudlar i framtiden..

Lång dag, som sagt. Klockan är kvart över nio och jag är helt slut.
Godnatt.

För jag har tagit körkort!!! Wiho. Var bara tvungen o skriva det en gång till ^^,
Undra när det kommer sjunka in..

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, "jag har körkort" ;)

2009-04-16 @ 22:32:57
Postat av: Camilla

haha, jag tänkte faktiskt på det när jag skrev det där.. fast det var ju snarare ''..... jag har körkort!'' pekar med fingret upp i luften ;D

Postat av: Camilla

oj... jag skrev sjärnor på sidorna, inte visste jag att det blev fet stil då

2009-04-17 @ 16:13:17
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

wow, hemliga funktioner ;)

2009-04-17 @ 16:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback