Grattis Elin, 20

Igår vid sextiden kom Sara och sedan Alex till mig. Lite sistaminutenfixande för mig och sen gick vi till Elin, som ju skulle fira sin 20 årsdag med tjejmiddag m.m. Satt i solen och drack lite bål innan vi gick in och fick bakad potatis med en massa röror serverat. Nice det. Efter maten dukades ost och kex fram och vi sysselsatte oss med en liten lek. Som är väldigt frustrerande. Och inte gick så bra för mig. Hehehe.. Senare kom lite mer folk, närmare bestämt en massa pojkar. Och senare Frida och Sofie också! Folk drack (dock inte jag, hade sån huvudvärk att jag hoppade att dricka) och pratade, skrattade och hade roligt. Runt halvtolv drog jag och Felicia till Olearys där det var en del trevliga kisar faktiskt. Efter det fick jag skjuts av Jocke tillbaka till Elin där folk var kvar. Och mer folk kom.. Och gick. Och kom. Och när de flesta drog på efterfest i Södertälje så drog jag hem till sängen och somnade vid fyra. Det var behändigt att bara gå över en trädgård och sedan vara hemma!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback