Follow me

Wiho vilket skönt SOMMARväder. Det känns nästan sommar, inte vår. Det är grymt varmt ute på vår altan. Jag älskar att bo i villa, speciellt på sommaren. Skulle inte kunna tänka mig att sitta instängd i en lägenhet då utan gräsmatta, altan osv. Nowayjosé. Mormor, morfar, mamma och moster sitter där ute just nu och fikar. Själv har jag just varit ute och kört med pappa, en trip till nykvarn, järna, pershagen och så förbi vägverket och hem. Jag ska nog plugga lite teori nu. Jag är bäst på att skjuta upp plugg tills det är försent eller till sista sekund. Det är nog inte det smartaste i det här fallet.

Ikväll ska jag nog träffa lite vänner, ifall allt går enligt planerana. ''Spellkväll'' står på schemat.

Jag vill grilla, spela kubb och äta jordgubbar och glass ute i solen. Någon som är på?!?!? heh

Någon gång förra sommarn, kubb vid minigolfbanan

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag köpte dem på elgiganten : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback