Fegis


Varje gång jag ser denna bild bilr jag arg på mig själv för att jag var så jävla feg att jag inte vågade ta i de underbara kattungarna! Detta är i Finland. När jag något år senare kom tillbaka dit och var redo att lyfta kattungarna var de BORTA. Eller åtminstone helt stora, minns inte ritkigt hur de var. Men det var försent iaf! Helt nyfödda kattungar och jag är för feg för att ta i dem.. What was wrong with me?! (Jag till vänster) Fast kan ju iaf trösta mig med att jag åtminstone behöll lugnet medan Sara ser skitskraj ut :D haha..

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ser typ helnöjd ut :D! HAHA jag ser ut som jag ska skita på mig vilken sekund som helst..fast sen finns det faktiskt en bild som är tagen direkt efter när jag håller i en kissemiss tro det eller ej ^^



söta lintottar vi va <3 det va tider de

2009-04-29 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback