Måndag

Jag är inte i bästa form just nu alltså.. Jag är trött, har huvudvärk, ont i hela kroppen och ett stort blåmärke på benet. Denna trötthet är inte för att jag sovit för lite utan snarare för mycket.. Mådde hemskt igårkväll, kändes som jag hade feber o jag var helt kallsvettig så kvart över nio bestämde jag mig för att sova..Typiskt nog hade jag ställt klockan av misstag, så jävla typiskt mig. Så utan att riktigt veta vad jag gjorde så snoozade jag hela morgonen till klockan tolv. Då hade jag sovit i 14 och en halv timme. Så ja, därav huvudvärken..

Jag hade väl helt okej kul i lördags men inte så att jag kommer ihåg det som värsta roliga kvällen. Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket när jag tänker efter. Eller alltså inte så att jag har minnesluckor, det brukar jag inte ha, men tiden gick så fort som vanligt. Vi förfestade hemma hos mig, körde spel, spelade gitarr, tog kort, störde min syster och hennes vänner, missade bussen... Osv. Sen gick tiden jättefort på Olearys, som vanligt. Och som vanligt så var det typ roligast efteråt. Utanför. Typ. Hur nu det kan komma sig? 

Imorgon, tisdag och onsdag ska jag jobba. Kanske fredag också. Just nu vill jag bara att huvudvärken ska försvinna.. Suck.

 




Haha är inte denna bild lite klockren? Skulle ta kort på vad jag antar skulle föreställa elvis, så får tjejen bredvid honom för sig att flasha precis då .. :O Och undra om det är hennes kompis där nere i vitt för hon ser väldigt förskräkt ut, haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

För det första, var har min hals tagit vägen?? :P Och för det andra, var var jag när elvis var framme? Haha alltså åh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback