Tvdagen

Idag har jag tillfrisknat. Det gick rätt bra. Jag låg i min säng och kollade på  How I met your mother, Scrubs, Gilmore girls, Extreme home makeover, Do you think you can dance, Project runway och sjutton repriser av Sjukhuset. Lugn dag med andra ord. Nu kikar jag på repriserna av Top model 10. Dagar som dessa, då jag inte kan göra annat än att ligga här och ruttna för att bli frisk, är tvn mitt liv. Kvällens tvschema ser ut såhär:

20.00: Svensson svensson
21.00: Hostel
22.30: Extra extra (för att spana på BB)

Undra hur många timmar jag kommer ha sett på tv när dagen är slut. Men det är okej när man tillfrisknar. Och det är ju skitbra att jag blev sjuk för nu blev det äntligen en vit helg. Nästa helg är vi igång igen, förhoppningsvis festande med Danderydkillarna och helgen efter det är det återigen popkornfest på Olearys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback