Mån


Idag har jag typ.. läst manualen till min kamera. Flera timmar låg jag i min säng och gjorde det - läste och provade. Provade och läste.. Det var lärorikt. Hittade rattar och knappat jag inte visste fanns (haha) och en massa finurliga saker man kan göra.

Jag har också badat.. Kom på att det är ett ställe man tänker väldigt mycket på. I badkaret alltså. Fast det var inga välkomna eller trevliga tankar direkt. Rörde sig mest inom ett område.. Som jag helst inte har någon lust att tänka på. Vill bara spy på allt.

Jag ska jobba på torsdag och på fredag ska jag och mamma till Ikea. WOHO. Ska förhoppningsvis köpa en fotölj och en hylla. Helgen ska bli lugn, eller nått. Det vet man ju aldrig. Men det är planen. Det var det ju iof inför denna helg också.. Fast, jag är trött på sprit. Och alkoläsken har börjat smaka spya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback