Helgen

Hej. I fredags åkte vi ju till Danderyd. Blev ingen utgång som det var tänkt från början utan istället lite festigheter hemma hos Erik. Fast vi tjejer körde på nykter fest och sen tog vi sista tåget hem. Väl på centralen tänkte vi ta nattbussen men då visade det ju att sista bussen nu går klockan två. Så jag och Johanna gick till kioksen där på centralen och skulle köpa toast. Där stod en vänlig själ och sa ''Jag betalar för tjejerna''..  Schyrre vaaa

Igår gick jag och Felicia hem till Johanna där Sophie också va. Hade en härlig förfest, med musik från våra bästa år, dvs fjortisdagarna 2004, ungefär. Sen tog vi bussen ner till Olearys. Jag hade fått för mig att det inte skulle vara så mycket folk, men det var ju helt proppat. Hade en helt okej kväll.. Mådde lite illa där framåt slutet bara. Slog följe med Jonas, Matte och Sofie hemåt och när jag kom till birkakorset hade jag min kära bästa vän i telefonen hela vägen hem. Jag hatar att gå själv, jag är glad att jag var packad. Kände mig orädd, haha. Fast lite kusligt var det, var ju värsta dimman ute. Mitt och Fs samtal var roligt, gick typ ut på att jag babblade och hon garvade. Hihi

När jag var påväg hem från birkakorset var jag skitirriterad pga. vissa saker. Detta var innan jag hade ringt Felicia.. Så gick jag där.. Så kommer en bil förbi. Så hör jag till min förskäckelse ''How much? How much??''... Fyfan då ville jag bara döda någon. Det var liksom droppen. Fast jag undrar om det var ett skämt, rösten lät tillgjord.. Jag kollade aldrig upp så såg inte vilka det var.




Snart ska jag kika på One tree hill, Greek och sen Skicka vidare.
btw... jag funderar på att bli nunna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback