Måndag

Halloj.


Kom precis hem från jobbet..

Jag är helt tung i huvudet så den här dagen var inte rolig..

Typiskt nog var alla barn extra bråk- & tjaffssugna. Såklart..

Och dåligt mer personal var det också.


Gick förbi Elin på hemvägen för att hämta lite saker jag lämnade där i lördags

Pratade lite och så.. Dags att träffas vi tjejer snart tror jag?

På tal om lördag, varje gång jag tänker på den dagen blir jag depp.

Jag tänker lägga ner drickan för ett tag.

Det kanske blir för en helg bara, vi får se..

Men just nu är jag bara så trött på festande.

Jag tänker iaf inte dricka en droppe till förrän jag är frisk.


Idag ringdes det till doktorn och dit ska jag på torsdag.

Doktorn sa att jag inte skulle ha väntat två veckor och tre dagar med att ringa

Nehe.. ? Är det inte så att det vanligaste från doktorn man hör är ''Det går över''.

Och att man inte ska höra av sig förrän det gått ett tag.. Det trodde jag iaf.

Men det var tydligen inte bra att gå runt med halsont.


Imorgon fanns det jobbtider till mig.

Fick lite dåligt samvete när jag sa nej tilll dem, för att jag och F ska till Sthlm.

Kunde ju tagit sthlm någon annan dag kanske..

Men ärligt talat så är det så jävla jobbigt att jobba när man är hängig.

Så det var ganska skönt att ha en anledning till att säga nej

Gick hela dagen och väntade på att få gå hem idag.

Kan ni fatt att det är oktober på onsdag?
Tyckte nyss det var juli och vi var på Gotland.
Jag fyller 20 om 6-7 månader :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback