Tisdag..

Igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig så bytte jag från tyst till inte tyst på min mobil, eftersom mamma skulle ringa om jag behövdes på dagis. Så tänkte jag att nu kommer väl säkert någon ringa mitt i natten, och jag hade ju såklart rätt. Klockan två rinde dolt nr.. Jag svarade inte, men vaknade ju såklart. VEM???????? Det ringde ju en häromdagen med dolt, den sa inget. Någon som har kul, eller bara är allmänt feg.

Sen imorse fick jag ett sms, hoppades på att det var mamma som hade jobbtider åt mig. Och det vaaaaaar det, vikarien som hade fått de tider jag egentligen skulle jobbat denna vecka hade blivit sjuk. Så nu jobbar jag imorn och på torsdag iaf. Så jävla sköööööönt. Lite roligt när jag hade hoppats så mycket på att hon skulle bli sjuk.

Jag ska gå en promenad nu. Vet ine vart.. Ner på stan kanske? Och kika lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback