Snygga bettan

Hej där. Idag har jag frysit som fan så har legat under min filt här med tända ljus. Kan ju låta mysigt men det faktum att jag hade så jävla tråkigt gjorde det bara jobbigt. Sen när mamma och resten av familjen kom hem gick jag och klagade lite till dem. Då frågade mamma om jag ville följa med till Skogshöjd för spa och typ middag efteråt. Blev lite gladare då. Inte för att spa riktigt är min grej men ändå.. Men det lär väl bli nästa år, så ingen idé att vara glad nu iaf

Men ärligt talat hörrni. Det är så bra att vicka på dagis när det finns jobb men när man går dag ut och dag in, väntandes på att någon ska bli sjuk, så ere inte okej. De jävlarana knarkar vitaminer och jag vet inte vad, verkar det som. Alla är friska som nötkärnor! Har starkt funderat på att baka kakor, lägga i lite kräksjuketabletter och gå dit och bjuda på det. Fast inte till alla förstås för jag kan ju inte vara ensam på hela dagis. Nej det får bli till dem jag inte tycker om. Så får jag jobba med de snälla.. Den första jag ska bjuda på kakor är mamma. Mohahaha... nejdå, mamma är snäll.

Såg ni förresten I ditt ansikte idag? Som den sanna Betnérälskaren jag är... Det var humor på hög nivå. Satt seriöst och garvade högt för mig själv. Inget jag brukar ägna mig åt annars. Det är Betnér som lockar fram det. Han skämtar på ett speciellt sätt. Som jag tycker är oerhört roligt. Och jävligt snygg är han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback