Mötet

hej. tuff dag.. Sov inte många timmar inatt. Sen jobbade jag visserligen inte så lång dag men ändå. Tröttsamt när man inte sovit. Sen när jag kom hem skulle jag hålla mig vaken. La mig i  sängen o såg lite Satc och snart sov jag. När jag vaknade var jag typ ännu tröttade. Följde med mamma o köpte tårta, åkte hem och käkade middag, sen åkte vi till mormor. Hon fyllde år idag.

Jag är skittrött. Men jag måste se på I ditt ansikte så jag håller mig vaken. Typiska vore ju om jag skulle somna precis innan. Imorn ska jag jobba klockan nio.

Idag när jag gick till jobbet. Så kommer en liten ekorre skuttandes ner från ett träd på andra sidan vägen. Så jag stannar, står helt still och kollar på den. Och så helt plötsligt sätter den av emot mig.. haha, kom sprinade o jag trodde nästan den skulle börja klättra på mig eller något! Men så stannar den typ en meter ifrån mig. Det var lite coolt, den var så söt. Sen sprang den vidare. Det var mitt möte med ekorren.. ;p haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback