I brist..

Vem ringde dig senast? Dolt nummer, ingen sa nått.. Händer mig alltid :)
Vad har du för bh på dig just nu? Har bikini på mig just nu.. Alltså överdelen inte under
Vad har du för trosor på dig just nu? De är gråa med rosa på kanterna ;p
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Då ska vi se.. Okej tyvärr var det hemligt
Vad brukar folk få för intryck av dig? Har inte frågat
Har folk kallat dej slampa? Haha folk?..
Har du kallat någon för slampa? Oh yes
Har du slått någon riktigt hårt? Beror väl på vad som är riktigt hårt. Alltså ibland önskar man ju att man kunde få slå någon riktigt hårt. Men är ju inte så ofta man gör det.. Mest pga sunt förnuft
Använder du parfym? När jag kommer ihåg det, vilket är oftast
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina söta små öronon. skämt åsido
Vilka slags killar faller du för? Inga speciella vad jag vet. Konstiga kanske? hehe
Vad kollar du på först hos en kille? Inget speciellt
Vill du ut och festa nu? Inte just nu nej..
Vad är klockan? Straxt efter tolv
Vilken färg har din mobil? Svart är den
Vad ska du göra nu? Jag ska se på CSI NY hade jag tänkt
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå? Det har jag nog.. liteÄr du social? Beror på vem jag är med.. typ.
Känner du att du orkar med en fråga till? En fråga till gör väl ingen skillnad
Vad tänker du när du vaknar? Vad är klockan, tror jag
Kan du gå ut utan smink? Det går. Helst inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback