FREDAG

I blogg efter blogg läser jag om Coldplay.. Hur underbart det var för alla som var där och hur avundsjuka alla som inte var där är. Samt att överallt tjatar alla om Ishockeyn, premiären.. Två saker som inte rör mig om ryggen typ. Okej, jag tycker Coldplay är bra. Men aa.. Det är det. Fast sen är ju inte konserter min grej heller direkt.. Jag föredrar att lägga mina pengar på annat. Typ kläder. Fast det blir ju allt för oftast så att pengarna läggs på alkohol.. Och annat onödigt.

Det blev inge jobb idag, så nu ska jag snart duscha.
Sen ska jag måla naglarna
Typ städa upp här..
Ta en promenad runt kvarteret, för det är liksom fint väder
Sen ska jag sola
Nej jag skoja, jag vill ej förfrysa
Men jag är faktiskt lite pepp.. inför ikväll allltså
Yey fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback