Fredag kväll..

Tudilooo.

Idag var det ingen som ringde på morgonen och sa att jag skulle jobba.
Hade ställt in mig lite på att de skulle göra det.. Men det var skönt.

Åkte med mamma till min moster och fikade.
Kusiner och kusinbarn och morbröder och morfäder var där. Dvs typ halva släkten.
Det är ju alltid roligt.. Fast jag gillar inte hundar alltså.
Speciellt inte när de ska upp med noshelvetet i ansiktet på en hela tiden.

Sen åkte vi och handlade, jag och mamma
Jag shoppade tre olika sorters dricka att blanda min sprit med imorgon.
Lyx med andra ord.. Jag är redo med mina bär också.
Frågan är bara.. Jordgubbar eller hallon?

Nu på kvällen åkte jag ner på stan och mötte Sara.
Vi hämtade ut våra biobiljetter
Sen skulle vi köpa godis.. Vilket visade sig vara lättade sagt än gjort.
Min älskade Luna-godisaffär var stängd..
Saras älskade godisaffär på hörnet vid polisgatan var stängd..
Vi fick köpa dyrt jävla skitgodis på Video kedjan eller vad det heter
Sen var alla jävla mataffärer stängda så fick gå mil för lite loka
Ibland blir man ju såååå trött. Varför stänger alla affärer före åtta på en fredagskväll? :S

Filmen vi såg var Patrik 1.5. Den var bra. Inte mer..
Den var lite seg vissa gånger.. Men jag gillade Patrik.
Men jag blev lite trött på Skarsgårds sjutusen kärleksfulla miner
Var lite skumt eftersom jag är så van att se honom i ondskan

Jo men den var bra.. Men jag vet inte om den var värd att se på bio?
Patrik var väldigt söt iaf. Utan honom skulle filmen bara varit OK.

Men men.. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback