Dendödadagen

Idag är ingen trevlig dag så nu tänker jag berätta om igår. En betydligt trevligare dag! Började med att jag och Felicia åkte upp till Sthlm och mötte Alex och Sara. Var bestämt att det skulle fikas. Det regnade och skit, vem vill ge sig ut i det egenltigen? Vi ville det.. hehehe. Sara och Alex hade åkt upp tidigare och shoppat lite. Sen mötte vi upp Isac, Erik och Emil också. Blev en fika där Isac jobbade, ett café vid Fridhemsplan. Där såg vi en kändis faktiskt, Hipp hipp horakillen ni vet, han med ketchupflaskan. Wowoigt värre. Killarna tyckte han va ful.... Avis? Höhö

Sen drog killarna vidare för de hade lite saker att göra, vi tjejer stannade ett tag och pratade lite. Skönt att prata ut ibland. Vänner som man kan lita på är GULD värt. Var snack om att kanske åka upp till Danderyd på kvällen men så blev det inte för alla var så sega.. Så vi tänkte ha en lugn kväll. En vit helg. Efter alla suparhelger på senaste tiden.. Varje helg sen jag kom hem från Spanien. Alkiz? Nästa helg blir lugn puuuuunkt. Aaa iaf men det blev ingen lugn kväll för alla blev helt plötsligt superpepp, till och med Sara efter lite övertalning ;D

Förade hos Felicia där vi hade jättemysigt. Höjdpunkten på kvällen typ.. Sen tog vi bussen till Olearys och där var de också rätt kul faktiskt. Träffade många folk som jag inte träffat på väldigt länge, alltid roligt. Vid stägning åkte jag med Thim, Erco och Sofie på efterfest till Sofie ;p Seeeeeen efter kvartsefterfesten fick jag skjuts hem, skööönt. Jag är trött på att gå från nattbussen med hjärtat i halsgropen. Desto mer rädd är jag nu efter Norba-mordet.

Idag vaknade jag upp och mådde hur som som helst. Sen skönt humöret och jag blev irriterad.. För allt och inget ungefär. Lite för att min mamma och syster är på Ikea utan mig. Fick inte följa med.. Lite för att mitt rum såg ut som jagvetitnevad. Och lite andra grejer och så grejer jag inte vet. Så jag städade iaf rummet.. Nu är det fint i kanske en dag innan det ser ut som jagvetintevad igen. Sen fortsatte humöret hålla i sig när jag såg att vi skulle äta skitäcklig mat. Och så ville jag ladda ner The hills och Smallville men såklart hittar jag inte The hills och Smallville funkade inte. Hjälp någon?

Jag försöker att inte tänka att det är söndag, för egentligen borde den dagen inte vara lika död för mig längre nu när jag varken jobbar varje vardag eller går i skolan. Men söndag är söndag. TIll och med på sommarlovet är dagen helt jävla död och seg. Men ikväll ska jag iaf se på Greek.. Och kanske Sex and the cityfilmen? Och typ käka jordgubbar och glass.. Så får det bli! One tree hill kommer också såg jag nu :O

Uppladdningen av bilderna segar så resten kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback