17sept08

Hej. Som vanligt är jag in pain. Idag är det halsen och munnen. Det är typ lite svullet och jätteömt under min tunga. Helt random, helt cp och så typiskt. Nått måste det ju alltid vara......

Har jobbat till fem idag, fast dagen gick fort så det var okej. Tydligen så har jag en tvilling här i stan. En storasyster till en av barnen på dagis var med och hämtade idag. Hon kommer fram till mig och säger ''Hej Gympa-Anna!''.. ''Nej jag heter Camilla... Kommer du inte ihåg mig, jag vickade på ditt dagis i somras?'' Men nej, hon gav sig inte. ''Du ÄR Gympa-Anna!!!!!'' Jag: ''Men nej Vendela jag heter CAMILLA''.. Haha och så fortsatte det tills hon gick. Jo, nej, jo det är du, nej det är jag inte. Såatt aa, tydligen finns det en Anna som liknar mig. Som undervisar i Gympa.

Efter jobbet åkte jag nere på stan.. Köpte två kjolar, en mössa och en tröja som jag hade lagt undan. Haha, allt i svart. Så typiskt mig. Klännigen som jag hade lagt undan men inte köpte var också svart. Vad ska jag säga, jag gillar svart helt enkelt.. :) Det jobbiga med det är att mina kläder alltid ligger i en hög på mitt golv, och jag hittar aldrig något för jag ser ingen skillnad eftersom allt är svart!

Imorn ska jag jobba, sen ner på stan och möta Sara och Alex. Vi ska köpa biljetter till 27e på Olearys och sen kanske ta en fika? ... Skulle vara trevligt :) Borde hitta på mer saker i veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback