Would it be so hard for you to understand?

Jag skulle så gärna vilja skriva av mig här men det går ju liksom inte.

Idag fick jag en jobbtid till imorgon.
9-16.30 uscha..
Jag har rätt mycket jobbtider nu för att vara vikarie.
Som Cicci sa idag att det känns nästan som att jag jobbar halvtid där ;p
Och det är så skönt att det finns tider för det är så trist att sitta hemma.

Fast man blir utmattad.
Jag är utmattad nu...
Och sådär trött så man vill åka iväg
Fast så är det väl iof nästan alltid?

Fast när jag väl är utomlands så uppskattar jag inte ritkigt det. 
Men jag vet vad jag skulle uppskatta.
USA och Thailand.
LA, NY, Miami, Las Vegas osv..
Det är min drömresa just nu, USA.

Jag tycker förresten att det är lite lustigt att jag har fastnat för en The killers-låt
En sån som jag aldrig lyssnar på annars
Men jag kan inte sluta lyssna på den
Och inte denna heller:
The Hellacopters - I'm In The Band

But hey I'm in the band
Would it be so hard for you to understand
That I got work to do you better let me in man
Because I'm in the band

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback