LESS

USCH OCH FY!!

Ni anar inte vilken emotionell bergochdalbana jag har åkt den senaste timmen.

irriterad-glad-arg-glad-upprördsåjagintevetvartjagskatavägen-lättad-irriterad...OSV.

JA det funkar.. Nej det funkar inte alls det..

OJ nu fuckade allt upp sig, OJ nu är allt skitstort på skärmen.

Jaaa nu blev det bra igen. NEJ alla bilder på hela datorn är helt ihoptryckta!!


Men kära ni, NU är iaf allt bra FÖRUTOM en sak..

Jag har fått in bilden i tv men den jävla bilden är svartvit.

Jävla medeltistv........... Orkar inte.

Det enda jag vill är att kunna kolla på filmer jag har på datorn i tvn.

Men det verkar ju vara för mycket begärt.

Och som jag sa till David nyss; Jag är van vid att saker inte funkar för mig.

(När det gäller sånt här)

Så det är liksom ingen surprise.

Jag är snarare förvånad över att jag ens fick in bilden i tvn.

Även om den va svartvit..

Jag får väl helt enkelt se filmerna svartvita :) (Y)(Y)(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback