Murre muräna

Hallå i stugan.

The day turned out pretty good så att säga.
Jag mötte Kim och Simon vid Kjell muhihi
Vi hade tänkt gå till plattan och hyra film
En skräckfilm skulle det bli för att Simon skulle bli rädd hihi
Men på plattan var det sängt så vi fortsatte ner på stan och hyrde där istället

Sen åkte vi hem till mig och båda killarna trodde allvarligt att jag hade muränor som husdjur
De trodde de in i det sista,
enda tills jag sa att vi låter dem springa lösa så de får leta rätt på dem själva.
Hahaha.. Söta pojkar. Är dummar verkligen så pojkar? frågar jag mig själv... hehe ;)

Vi kikade på filmen som innehöll svampar och inte vilka som helst utan heroinsvampar.
Dödssvampar också.
Filmen var  rätt kass men Simon blev iaf lite rädd och det var ju mitt mål med kvällen :D hihi

Felicia kom framåt slutet också.
Jag skrattade så jag grät några ggr i min säng..
Kommer inte ihåg åt vad nu .. :S
Men kul var det. Jävligt roligt.

Och senare gick vi ut, in på kyrkogården, ut från kyrkogården.
Killarna sa att det var respektlöst att gå in där på kul men jag vet att de bara var rädda.
Vad trodde de? Att de döda skulle börja leva? ^^,
Jag tyckte iaf det var kul, spec när Felicia skrek så alla kissa på sig hiihih

Vi hittade en bänk som vi satte oss och frös på...
Min rumpa domnade, mmm.
Sen tog vi farväl av varandra.
Jag och F gick hem och kikade på Grey's.
Jag börjar tröttna allvarligt på det programmet.
Frågan är, ska Meredith någonsin bli en glad människa?
Svaret är förmodligen nej, aldrig.

Min muräna, han heter Murre!

Kommentarer
Postat av: Kimchi

Hmmm jag tycker att detta var väldigt riktat mot mej:O och det där med dummare jag förklarade ju att det va för att spara tid som jag sa allt i ett

2008-10-09 @ 17:18:07
Postat av: sarre

hahahaha jusde muränan XD fyfan va kul :D!

2008-10-09 @ 19:13:12
Postat av: Camilla

Kim: Haha jaja visst ;)

Sara: haha ja jag undrar hur man kan gå på en såndan sak ;p vem fan har muränor haha? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback