Det är fredag thank god

Hallå hallå.

Den här veckan har varit rätt så hemsk.
Jag har jobbat varje dag till 16-17 (utom idag)  och jag har haft huvudvärk varje dag.
De flesta dagarna har den kommit på eftermiddagen och hållt i sig tills jag ska sova.
Har varit väldigt mkt frånvarande här på internet, pga av det.
Igår och i förrgår gick jag och la mig klockan 20.00.
Igår var huvudvärken heeeeemsk, migränstyle.
Kändes ungefär som att någon spikade in spikar i mitt huvud konstant

Idag har jag klarat mig rätt bra!
Men jag känner hur den ligger där redo att komma för minsta lilla..

Nästa vecka är det ju novemberlov för 90erna och resten som går i skolan
Så då hade jag tänkt hoppa över att jobba
Men nu har jag redan tackat ja till jobb två dagar
Jag kan inte säga nej, suck...

Känns verkligen inte som att man har någon koll när man inte har varit inne på msn på ett tag
Händer det något idag liksom?
Jag funderar på att stanna hemma i min säng och mysa
Och gråta lite till Dagboken kanske
Och äta kexchoklad
Med tända ljus
Och min röda filt

Jag är så trött på mina jävla drömmar!
Den ena hemskare än den andra
Inatt drömde jag jätte cpsjukajobbiga drömmar.
Jag orkar inte, inge kul.
Drömmarna får mig dessutom att tänka på personer som jag inte vill tänka på.

Hhehehejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback