Lördag

Hallå där.

Igår var vi ju i Danderyd hos Isac och firade honom. Ínnan vi åkte upp möttes vi på stan för att köpa present och käka. Gick in på H&m det första vi gjorde och hittade den perfekta presenten! En asskön mössa ;p Det roliga var ju att det fanns en liten historia bakom de vi köpte också ;p .. Första gången vi tre var i Danderyd så kom Isac och hämtade oss bärandes en ''supersnygg'' blå mössa.. Haha. Så på kortet, som var en pussmun, stod det ''Nu kan du äntligen dumpa den blåa mössan!'' Hans tjej tackade oss när hon kom senare! ;p 

Vi förfestade och sen skulle vi på KTH-fest men ja... När vi kom fram så var kön så jävla lång OCH tjock. Det var sjuukt.. Haha och så måste jag bara nämna Felicias ombyte på tunnelbanan precis innan ;p Hon fick en repa i strumpbyxorna så hon var tvungen att byta. ''Men kolla inte råååå!!'' En tjej: ''Men det är svårt att INTE kolla... '' Haha ... Och jag stod bredvid och asgarvade och försökte täcka ^^,

Sen skulle vi hitta de andra och det var ju lättare sagt än gjort men sen kom vi iaf fram till den sjuka kön. Men det gick ju liksom inte att stå där så då skulle vi till Fellows där Sofie, Frida mfl var.. Men ja. Någonstans blev det inte så heller. Och så var det snack om Vanilla men det blev inget av det heller. Och någon fest i Vaxholm men dit tänkte vi tjejer inte ta oss, med tanke på att klockan var runt tolv.

Kvällens höjdpunkter var lätt Felicias gåva till uteliggaren och  vårt kort i automaten! Vi stötte på en sån där man tar bilder i och Jocke slängde fram sina femkronor och 'Mormor betalar'' Haha ... Så efter många tryck på den där touchscreenen så blev det iaf fyra likadana foton!! Och när vi hade skiljts från killarna och fått en slängkyss av Dojjan så gick vi mot mc donalds:

Uteliggare - Har du några kronor?
Felicia glatt - Näääe men du kan få den här!! (en busstidtabell)
Haha det roliga var att uteliggare tog emot den och började bläddra i den.

På Mcdondads hittade vi den tredje tror jag det var spansk/italienktalande den kvällen. Så jag och Felicia babblade på för fullt med alla meningar vi kunde komma på. Människan fattade hälften och ännu mindre förstod han nog när jag försökte översätta en svensk barnbok som man fick i Happy meal för honom. Även om han sa ''Yes'' varje gång jag frågade ''Dooo you understand me??'' Haha.. Sen gick vi till Seven Eleven och hittade vår nästa vän, Daniel. En random dude som Felicia sedan dansade vals med där inne på SevenEleven. Sen drog vi mot tåget med tanken att vi kunde ju dra till Olearys eftersom klockan inte var så mkt, och man skulle ju dessutom vända tillbaka klockan. Men jag höll på att somna på tåget så när vi nådde centralen blev det bussen hem.

Ja kvällen blev ju inte som tänkt men jag var iaf jävligt nöjd när vi åkte hem. Och hade skiiitkul.


















Jag har supit sönder min kamera. Den har blivit så jävla kass, haha. 

Nu kom morfar precis ner och bad mig komma upp så vi kunde spela lite Hjärter ....
Så ja, det är väl det jag ska göra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback