Fredagen

Hahahahah... måste bara börja med att garva lite åt mig själv.
Jävla idiot.

Igår igår..
Dagen betod av jobb till halv fem.
Jag fick den äran att sitta bredvid söta E vid när vi åt mellanmål
Och när vi hade ätit klart så var både jag och E täckta med mandarinsaft
Mysigt!

När jag äntligen fick gå hem vid fem så var jag tröött och arg.
På mamma..
Men vi löste det, typ.

Senare mötte jag Simon, Kim och Hall i centrum.
Så gick vi til matte där det var krök ute i hans utehus(inglasat) och jacuzzi.
Var en massa ljus i trädgården och musik så man kunde höra mil bort typ ;p
Så kom det lite folk och mina drinkar försvann en efter en..
Haha, jag hade iaf en skitkul kväll!
Den bestod bla av pool i håret, dans, en liten vurpa..
M.m .. Men den va lite störd också haha.
Säger bara pool + orige typ.
Jisses vad vi garvade..

Vid halv fyra gick de sista hem och Simon och kim följde mig hem
Fast slutade med att de kom in och skulle se på film
Vilket slutade med att alla somnade i min säng, haha
Så där ''sov''' vi inatt, fråga mig inte hur vi fick plats men det gick :D

Jag tog igen sömnen idag, vaknade för nån timme sedan.
Ikväll skulle vi ju bowla men det vart inställt så nu vet jag inte ritkigt vad som händer.
Jag känner mig rätt slö så inte mig emot direkt..

Sofie fotade igår och sen åkte hon till Irland ;p
Så de bilderna får man väl se när hon kommer hem på torsdag.

Kommentarer
Postat av: simon

haha pool orgien va de värsta jag sätt stööört :D

2008-10-12 @ 02:54:07
Postat av: Camilla

haha ja verkligen helt cp :p

Postat av: F

jag hade velat seeee!!! :(

2008-10-12 @ 22:53:03
Postat av: Camilla

Haha ja där missade du verkligen nått Fellan ;p

2008-10-13 @ 11:30:04
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback