Torsdag

Heeeeej.
Jag ångrar inte att jag åkte till doktorn nu såhär i efterhand.
Lite för att jag ju faktiskt var röd i halsen och fick som tips att köpa halstabletter på apoteket
Men mest för att jag fick träffa en sån söt AT-läkare!

Fick höra att jag skulle träffa en Radeck
Första tanken var att jag inte skulle förstå vad han sa, som förra gången.
Det var inge roligt, jag stod där som ett frågetecken.
Men det visade sig att han var jättesöt och pratade felfri svenska
Man ska väl inte dömma efter namnet antar jag.

Jag tog ett halsprov och fick kväljningar.. haha.
Jag fick klä av mig inför sötnosen!
Men det allra roligaste var när han skulle höra på mitt  hjärta
''Andas tungt med öppen mun''...
Hahaha.. Jag kunde inte hålla mig för skratt då mina andningar lät som stönanden.
Så komiskt.
Men som sagt så fann han endast en röd hals med virus.
Så jag får köra på sugtabletter ett tag och återkomma om det inte blir bättre.

Ska förmodligen tillbaka vilket fall som helst och göra en allegiutredning.
Jag gissar på att jag är allergisk mot lite allt möjligt.
Någon anledning måste det ju finnas till att jag alltid är lite småförkyld

På stan shoppade jag skor.
Jättefina höga stövlar!
En väska, en plånbok och en halsduk kom jag hem med också.
Det är inte utan att skämmas lite som jag kan berätta att jag la undan ett par skor också.
Jag vet inte varför för jag har inte råd med dem.
Men blir man kär så blir man..
Får komma på en lösning tills på lördag.

Jag ska försöka hänga med lite i det nya programmet Fringe nu.
Det är ju skapat av de som gjorde Lost och Alias.
Tycker att de kan göra fler avsnitt av Alias istället.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback