Onsdag

Idag är jag så jävla trött.
Jag satte på en film nyss men somnade mitt i
Sen vaknade jag o nu måsta jag hålla mig vaken
Iaf tills efter Greys
Jag måste se Greys, reklmanen var så spännande

Jag slutade en kvart tidigare idag, woho ;P
Så halv sex drog jag mig hemmåt..
Svinkall om rumpan efter att ha varit ute i tre och en halv timme
Stackars rumpa....

Jag älskar det där jobbet ibland.
Ibland alltså.
Jag blev så full i skratt idag
Vi var i skogen.
Liam 3 år tar upp en pinne och sätter den mot pannan och säger:
''Jag är en gnu''
Hahaha, en gnu?
En gnu av alla djur. XD

En annan söt kommentar under dagen var av Dante 3 år:
''De här morötterna var så saftiga och goda idag!''
Haha jag älskar barnen som låter lite lill-gamla.
Supercharmigt!

Ikväll ska jag sätta min väckarklocka på 05.25, hualigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback