Lovely

Heeej.


Idag har jag varit nere på stan med Felica
Vi kikade lite
Drack pucko
Och tog ett välbehövligt snack
Jag älskar dig min bästa vän.


Saker är så jävla krångliga ibland alltså...
Sjukt jobbigt.


Jag sitter och kikar på One tree hill nu
Veckans höjdpunkt, har varit glad hela dagen för att det skulle komma :D
Sen kommer Gossip, Andra avenyn

Och sen ska jag nog till Simon
Kim kommer också så ska vi se Exorcisten
Jag hoppas bara inte att de bästa scenerna är borta
(När hon antastar sig själv med korset och när hon 'går i brygga' ner för trappan)
Hahaha. För så var det ju när jag och F såg den filmen andra gången
Det vart bortklippt!
Och så besvikna vi vart.


Imorn jobbar ja klockan 12.
Jävligt skönt att jag får sova någolunda länge

hehehe.. var det någon som sa beroende?


Kommentarer
Postat av: felicia

hehe, köpte mer pucko efter träningen. en såndär enliters :P

2008-10-13 @ 12:30:16
Postat av: Camilla

hooly mooly ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback