Lördag, söndag, måndag

I lördags vaknade jag självkart upp med huvudvärk. Jag säger självklart för att jag aldrig är bakis men just i lördags när jag skulle festa igen på kvällen så blev jag det. Inte så mycket men huvudvärken satt i.. Så då bestämde jag mig iaf för att skippa drickan på kvällen.

Jag, Sara, Johanna och Alex tog bussen ut till Enhörna hem till Micke. Elins och Mickes fest som hade temat nyår var redan i full gång då. Och det var en riktigt lyckad fest tycker jag, även om jag var nykter hade jag roligt. Eftersom varken jag eller Sara drack så körde vi på Sprite istället ;p Det fanns vattenpipa, partyhattar och masker, sånna-där-man-tutar-i (vad heter dem?), ballonger och så vidare. Vi fick se halvnakna killar, det utfördes partytrick, det snortades turkisk pepparpulver och dansades. Några skräckhistorier hann vi med ute vid vattenpipan också.

Alla fick smått panik och stress stress när tolvslaget närmaste sig. Det var skumt, det kändes precis som att det var nyår! Vi skynade ut i trädgården och smällde raketer och smällare och önskade varandra gott nytt år, haha. Champange sprutade och nyårskyssar/pussar utdelades. Var ett enda stort kramkalas och alla skrek och var glada. Känner nästan nu att om det inte blir något lyckat riktigt nyår iår så gör inte det så värst mycket, eftersom detta blev bra! (Fick till och med ett gott nytt år sms!)

Runt ett-tiden kom min älskade mamma och hämtade oss. Det var skönt, jag kände inte för att betala för taxi och sedan åka nattbuss hem alternativt sova kvar. 

Igår kikade jag på Hannibal rising, som var bättre än förväntat och så gick jag en promenad med min svarta lilla bästis med linsskydd. Sen såg jag på alla dessa serier som kommer på söndagar.

Imorse kände jag hur det tog emot att gå upp ur sängen men jag tänkte att jag slutar ju iaf 14.15 så det är inte så länge. Den sköna tanken fick jag tänka tills jag åt frukost, för var tror ni hände då? De ringer och säger att de behöver mig till halv fem. Woho..... Imorn jobbar jag till halvfem också. Jag längtar till helgen :(

IKVÄLL BÖRJAR PRISON BREAK :D MEN... I ditt ansikte går samtidigt! Men jag råkar iof veta att man kan kolla på kanal fems serier på internet. Så det var ju tur. För det är två skitbra programt som krockar med varann! Fast skulle jag fått välja skulle jag självklart valt Prison break.

Varning för mååånga bilder ;p






























































































Kommentarer
Postat av: alex

VAD HÄRLIGA BILDER!!! :D Synd att jag halvblundar på vår skålbild... (som vanligt)

Postat av: Wennlund

Sjukt kul ; )

2008-10-21 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback