Kate Voegele

Jag såg just den stördaste film jag någonsin sett.
Haha, jag satt där och bah .. What??
Fyfan måste varit en psyksjuk som kom på den
Och bra var den inte heller!
Sjukt dålig o sjukt skum o sjukt sjuk.
The Bug hette den.. Har ni sett den?
På internet stod det ''En läskig thriller'', eller något sånt.
Skulle snarare beskriva den som ''En störd psykfilm'', haha.

Innan såg jag på Unknown.
Den var bra men jag kom på efter halva filmen att man kunde ha svensk text på.
Hehehehe..

Kate Voegele spelar Mia i One tree hill.
Har alltid tyckt att hon har så fin röst men aldrig tänkt på att jag kan ladda ner låtarna, haha

Kate Voegele - Hallelujah
Kate Voegele - Lift Me Up
Kate Voegele - It's Only Life
Kate Voegele - Wish You Were (acousti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback