Jävla ¤#&/""/%

HAHAH!!!!

Omg....

Ikväll var jag hos Simon.

Vi kikade på film med Kim

How high (tror jag den hette?) och Mirrors

Den förstnämnde var väldigt rolig och den andra var väldigt bra, tycker jag


Hur som helst.. Till det bisarra denna kväll.

Jag tog just taxi hem.

Pallade inte gå så jag ringde efter taxi.

Det ska ta 12-13 minuter enligt henne i telefonen

Killarna följer mig till centrum och efter ungefär så lång tid som hon sa kommer en taxi förbi

Camilla Karlsson? frågar jag för att kolla om det är rätt, o han nickar o sen kör han mig hem.

Men så, när jag kommer hem, ringer ett nummer jag inte har och ''jag är från taxi blabla''

Jaha? ....

''Jag står här och väntar på dig''

Och jag säger att jaha men jag trodde att den taxin jag åkte med var den jag hade ringt efter

Och nu till det störda.

Han ger mig en fet jävla utskällning!!!!!

Han börjar typ gorma om att ''jag kan ju inte köra taxi om alla ska säga sådär!''

Men snälla jävla idiot till människa, hur fan ska jag kunna veta att jag tar fel taxi?

Han gormar och jag säger att 'men hur skulle jag veta?''

Och han säger att 'Nu får du ta och komma för jag väntar på dig här!!'''

?!?!?!?!?!? SEN SLÄNGER HAN PÅ LUREN MITT I MIN MENING.

Jag har aldrig varit med om en mer ohyffsad människa, iaf inte inom service.

Men nu skulle jag ju inte vara hans kund så då tyckte han väl att han kunde behandla mig hur han ville.

Seriöst talat...

När han hade lagt på stod jag där och kände mig helt paff.

Det ringer en jävla gubbe och skäller ut mig.

Förlåt så jävla mycket för att gubben i taxin jag tog nickade när jag frågade om taxin var min

Och att ni är så jävla sega med att skicka bilar så att andra hinner före

Jag är jävligt glad att jag slapp åka med dig, gubbjävel


Jag är arg, som ni kanske märker... Fyfan.


Ja men förövrigt var kvällen bra, jag var jävligt trött bara.

Snodde skjuts av Linda på moppen när jag skulle åka till Simon

Back in the days feelings som bara den.

Dock går Lindas inte lika fort som pojkarnas på min tid gjorde ;p


Nej nu ska jag gå och lägga mig och fundera på att stämma taxi södertälje

Jävla faan till människa, vem fan slänger på i någons öra sådär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback