Hard day

PUUH säger jag bara.
Nu har det gått ca. en timme sedan jag tog en aspirin, så nu mår jag relativt bra.
Det gjorde jag däremot inte för en timme sedan..
Fy fan säger jag bara.
Det var den värsta huvudvärken och illmåendet jag haft på länge.
Var värre än värsta bakisdagen jag haft någonsin.
Tack och lov funkade tabletten, så jag slapp typ gråta mig till sömns.

Satt uppe länge igårnatt och det är väl typiskt då att de ringer nu imorse och ber mig jobba?
Klockan nio ringde de så det var ju inte allt för tidigt men jag var så trött.
Och hade en sån lust att säga nej tack jag sover hellre vidare.
Men det tjänar man ju inga pengar på?
Och det skulle ju bara varit knäppt så mycket som jag önskar varje ledig dag att få jobba

Så att jag jobbade till halv fem och det var en helt okej relativt lugn dag fakiskt.
Var dock framåt slutet som jag kände hur huvudet började bråka.
Trots det följde jag med mamma och pappa till Ikea och köpte våra möbler.
Var ingen vidare upplevelse, speciellt inte hemresan.
Kändes som mitt huvud skulle SPRÄNGAS när först mamma och sen pappa stängde igen sina bildörrar
Bruset från motorvägen var hemskt
Och när jag väntade på dem utanför ICA var jag beredd på att öppna min bildörr hela tiden

Försökte sätta på tvn och datorn när jag kom hem men jag kunde knappt så något så ont gjorde det.
Migrän är något av det värsta som finns..

Men det är med förvåning jag kan konstatera att det nu nästan är borta.
Fast jag tänker inte äventyra det hela med att tända taklampan eller höja ljudet på tvn.
Det har en tendens att komma tillbaka för minsta lilla.

Imorgon är det kanske jobb som gäller, annars ska jag nog träffa Felicia tror jag bestämt?
Det är förstås om jag inte ligger här med min huvudvärk.
Men det får vi ju hoppas att så inte är fallet ..

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback