Fredagskvällen slutade på Olearys

Igår var det fredag och det blev utgång.
En riktig lyckad sådan faktiskt.
Började med att Felicia och Johanna knalllade hem till mig.
Sen kom två pojkar som tyvärr inte kan nämnas vid namn på grund av säkerhetsskäl.
Men de var väldigt söta och väldigt snälla! Hehehe
Vi förfestade för glatta livet och tiden rann iväg liksom
Vi fick springa till bussen, en riktig spurt var det.
Sen när vi hade gått på stod den ju såklart och väntade där vid hållplatsen i evigheter...
Såklart liksom.

Sara ringde när vi närmade oss Olearys och varnade för lite folk
Nej men så lite kan det väl inte vara, tänkte jag?
Jo, det kunde det..
Var nog det minsta jag hade varit med om halv tolv på en fredag.
Men precis som jag trodde slutade det med att det blev mkt folk sen!
Som vanligt alltså.
Vi träffade gamla och nya vänner och det var skitkul.
Man får ju underhålla sig liksom.
Jag älskar mig bästa vän <3
Kan inte ha tråkigt med dig tror jag?
Inte när du är på G iaf ;) hihi

Stackars Sara fick nästan halft knäckt, kan inte ha varit roligt.
Men det kändes iaf mer än det syndes, som tur var.
En kille bråkade med en tjej och knuffade henne på Sara.
Ett ursäkta kunde kanske varit på sin plats men icke?

Meeeeeeeen allt gott slutar ju i ont.
Haha nej skoja, men kvällen slutade iaf inte riktigt som jag hade trott.
Men vad ska man göra?
Man köper en pommes, sätter sig på nattbussen med sin bästa vänninan och är glad.
Och när vi var i Östertälje lämnade hon mig där på bussen med ett:
''Ring om du blir våldtagen!''
Det blev jag som tur var inte...

Jag brukar aldrig vara bakis men idag har jag faktiskt huvudvärk och typ ont i magen.
Men det måste ju gå över?
Det måste ju det.
För ikväll ska vi på fest!!
Micke & Elin firrar party at Micke's place.
Temafest är det och temat är 'nyår'.
Med champange, raketer och så ni vet.
Jag visste inte vad jag skulle ha på mig, men så fick jag en smart idé av en smart person.
Mjukisbyxor såklart? Jaaaaa
Då skiljer man sig åtminstone från mängden
Inte så ordinary liksom.
Och jag har itne råd att vara mer ordinary,
jag har ju redan Karlsson och kan det blir mer ordinary än det?

Såg nyss på filmen Feast.
Jag vet inte vad det är men jag ser bara sjuka filmer nu för tiden.
Äckliga vider till monster som dessutom har sex? ...
Som spyr på människorna och maskar överallt. USCH.
Och jag satt liksom och åt samtidigt.. haha.

Nej dags att ta en alindrin och peppa till lite kanske?



















Kommentarer
Postat av: s

hahaha, min näsa blev sne efter smällen (ser ut som de på bilden på dig å mig XD)

2008-10-19 @ 15:45:54
Postat av: Elin

Fan va härliga bilder :D Du måste skicka alla till mig sen! ;)

2008-10-21 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback