Söndagsdepp

Tudilu.
Det är söndag..
Lite halvdeppigt sådär.

Men igår!!
Det var ju så bra till sist, tycker jag iaf.
Sara, Felicia och Johanna masade sig hit.
Vi hade så trevligt så, med tända ljus, 'bananpengar', nötter, nice musik osv..
Nästan så vi inte hade någon lust att dra härifrån sedan.
Men de blev en springtur till bussen och ner till Olearys.
Var ett tag sedan jag hade roligt på det stället men igår var riktigt lyckat tycker jag.
Älskar lyckade kvällar!

När de stängde dröjde vi kvar en stund.
Sen vart det minglande utanför,
och sen vinglade jag, Sara och Johan iväg till Kebab house.
Vi träffade lite sköna människor men vände ganska snabbt tillbaka till Sibylla,
köpte oss lite färdkost och ringde Tomas ;p
Roligast på kvällen hade jag nog ändå i hans bil när han och Jens skjutsade hem mig och Sara:D

Ikväll ska jag se en massa tv..
Tänkte se en film också, vet inte om det blir American history X eller Number 23?
Ska jobba hela veckan.. Hur ska jag komma upp klockan sju imorn när jag vaknade ett idag?

Det snöade idag.
Kände dock ingen vidare glädje över det med tanke på att det försvinner efter en kvart,
och så blir det bara slask.
Kan det inte bara bli minusgrader och sen kan det få snöa.
Och bli vit pudersnö.
Så man börjar längta till advent och till att köpa julklappar.
Att köpa presenter till någon är aldrig så roligt som när det gäller julklappar!!
Exakt två veckor kvar till första advent idag hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback