Information station

Jag tog ju ledigt förra veckan.
Bara för att jag kan och för att jag hade lust.
Idag och resten av veckan har jag jobb,
och förmodligen flera veckor framåt också.
En personal har nämnligen gått och blivit jättesjuk, vad jag har fattat.
Liksom, vilken tur man har? No offence Kenta.

Det är bara så förjävligt jävla jobbigt att jobba när man har huvudvärk.
Vilket jag får varje dag som jag jobbar..
Har inte haft så mkt ont nu när jag varit ledig.
Men idag, så fort jag börjar jobba igen så sitter jag här med det.

Ni tycker säkert jag tjatar om min huvudvärk,
men när det dunkar i huvudet och ögonen typ tåras av att de gör så ont,
så är den det enda man kan tänka på, och då är den det enda man skriver om.
Ungefär, haha.

Vet ni vilket det mest irriterande programmet man kan se när man har ont i huvudet är?
America's funniest home videos......  haha.
DUUDUDUUDUDUDUDUUU du du duuu = musiken
HHaHAHAHAHAHHAHAHAHHA = skrattet från publiken
dgkddkfnhsslmrmundt = Tom Bergerons röst.

Då vet ni det! Som en liten varning liksom.

Kommentarer
Postat av: Söder

HAHAHAHAHA

Håller me, SÄMSTA programmet asså !!!

2008-11-04 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback