Tisdag..

Idag var en riktigt gräslig dag och jag skulle ju jobba till halvfem
Men när klockan var två visste jag knappt vart jag skulle ta vägen
och halvtre fick jag gå hem... Det var tur för det gjorde fasligt ont.

Jag har fått en tidigare tid hos doktorn nu, på torsdag.
Tack och lov för det.
Nu hoppas jag bara att de hittar något fel på mig för såhär kan jag ju inte ha det..

Den här hemska dagen började dessutom med att jag vaknade inatt klockan fyra,
kroppen var typ förlamad av rädsla...
Drömde att jag var påväg att bli våldtagen.
Känslan går verkligen inte att beskriva, det var så hemskt.
Sen var jag typ spänd hela morgonen och halva dagen, reagerade på varenda litet ljud.

Kul vaaaaa? :) Allt är så positivt och glatt i denna blogg nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Camilla, de här kanske låter lite långsökt eller så men såg du Greys i onsdags? En man som hade ont i huvudet i flera år och de visade sig vara en infektion i näsan, du kanske har de? värt att fråga doktorn om en kik upp i näsan kanske? Lider med dig vännen. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback