Don't go

Idag snöade det när jag gick till jobbet
Och jag har druckit julmust, åkt pulka, tänt tomtebloss,
köpt lussebullar och byggt snögubbar.

Juligt värre!
Var en mysig dag.

Imorgon försvinner allt vad jukänsla heter,
för då blir det sex grader....
Så trist, det var ju så kul att åka pulka med barnen idag.
''Se upp i backen, tusen hål i nackeeeen''

Idag har också alla små munnar på dagis hostat,
och hostat... och hostat utan att hålla för munnen,
och hostat rakt över bordet, på maten.

Så jag är inte förvånad när jag nu ligger här i min säng och hostar..
baciller baciller... det kryllar av dem på det där stället.
Inget konstigt med det iof..
Men jobbbigt..

Idag fick jag min lönespecifikation och imorgon kommer pengarna in på kontot.
Skön känsla det är, att känna sig tääät ;)


Kommentarer
Postat av: Söder

Du som bjuder i helgen då ;) haha

2008-11-27 @ 18:43:00
Postat av: Camilla

Javisst, kommer du ut på lördag då? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback