Lördag

Tudilu. Vilken dag... Eller dag och dag, snarare kväll.

Åkte med familjen till Sara och dem för att äta middag.
Var riktigt arg och besviken då, pga vissa saker.

Förstår mig inte på vissa människor alltså..

Det märktes nog vilket humör jag var på där, riktigt lättretlig.


Eftersom de tidigare planerna jag haft hade gått i stöpet,
så åkte jag hem när mamma skulle skjutsa Linda till en kompis.
Kände verkligen hur humöret var läääängst ner,
och kändes inte som att något skulle kunna ändra på det.

Men bestämde mig iaf för att följa med Felicia och Linnea på bio.

Och från den sekunden jag satte mig i bilen, när de kom och hämtade mig,

från den sekunden var allt som bortblåst.

Sånna kompisar är ju guld värt!! (Eller kanske gud värt? haha internt ;))
Som får en att bara tänka på annat. - och bli glad.


Vi åkte till Heron och lyckades få några av de sista platserna till Twilight.

Vi hade lite delade meningar om filmen, men jag gillade den skarpt!

Jättebra.. Tror nästan det var en av de bästa jag sett.

Hemfärden var nog kvällens höjdpunkt, haha!!!

Bara vi kan lyckas råka ut för att bli jagade av illegala flyktingar,

de följde efter oss från Herongaraget och det hela slutade nästan med en olycka haha.

Panik i bilen :D ... Fönster som åker upp och ner, linnea som försöker köra ifrån..

hahahaaha.. ja det var roligt.


Skakade av oss dem på motorvägen, lite till vår besvikelse, haha. Det var ju så kul.

Och nu sitter jag hääär.. Och har ingen aning om vad jag ska göra.

Är inte trött.. Är rastlös och uttråkad. Ingen är inne på msn.. Tråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback